Mimpi Bapakku,apa petandenye

Tiba-tiba ada sekumpulan anggota polis dtg menhampiri aku dan ayh ku yg sdg memang mesra berbual..
x memasal menangkap dan menggari tgn bapak ku,pe salah bpk ku,aku lawan polis tuh,tp ape kn daye,bdn mereka yg tough2 umpama g gym 24/7...pe kan daya ku melawan,aku dikitai begitu saja..pe salah bapak ku,hingga ditangkap tanpa sebab,,tiba2 air mataku menagalir,,

owh,,MIMPI rupenye,aku terjaga dari tidor..mataku masih mengeluarkan air mata membasahi pipi,xpnah aq begini..mimpi ku buruk,,ape petanda,tp selalu org tua2 cakap mimpi buruk lawannye dpt alamat yg baik2..btol kew?..Wallahualam la..nak percaye sgt syirik..tapi pape pun ku berdoa agar keluarga ku sihat selalu walau kite jauh beribu batu..

Eh kang aku balik jugak kang nie...: ))..Doa ku untuk IBERAHIM..

No comments:

Post a Comment