Balik rumah

dah sebulan diperantauan,,kini tiba mase untuk aku ingat daratan,,haha..dah lame kot x balik,orang yg oversea xde lame2 mcm aku nie..da rindu sgt agaknye family aku nie,,nati aku balik kowg tgok la aku puas2..

raya cina nasib baik ade holiday ckit,ade space aku nak rehat,,kena la manfaatkan,memang aku tido jela...malam baru lepak2..tapi aku harap journey aku untuk smpai rumah berjalan lancar la,tiada halangan,aminn,selame ni memg xde halangan pun,lain la cerita banjir..hiway takkan banjir kot..

tapi aku memag terinagt rumah aku kot,teringat family,,yela sape yg xsyg family,sejahat2 insan pun pasti merindui family atau pun ati die da keras kematu,huh taubat lahom tidak ingat la.td big boss col,smlm ibu col,,haiya,,,,saba la ayah,ibu...anak mu balik la,,bukan xbalik dong..ok..pape pun harap aku selamat sampai kerumah,,Aminnnn....

No comments:

Post a Comment