Rezeki Tuhan Itu Melimpah

Alhamdulliah bersyukur kepada ILLAHI hari nie aku murah rezeki customer belanja lagi,tau2 je aku da kering nie..

bak kate Tham Zulkhairiey,,xkesah la org nak perlekeh ko camne sekali pun,yang penting rezeki Tuhan ade dekat mane-mane je..sume yg ade hak die..hari nie diowg perlekeh ko,esok lusa,diowg mengemis mintax ko duit pulak..hukum karma,tiada sape dapat jangka..

Tham Zulkhairiey,new frenz yg best advicer..bagus aku ade kawan dgn ko,walau ko 6 tahun lebih tua dari aku,cara ko aku suke dibanding dgn org lain,,tapi paw aku rokok jea,,adus,,bak kate die,,rezeki tuhan tu ade kat mane2 je..=D

haha,Tham2,...sukati ko la,byk rokok pun aku bleh kasi tak dapat dibandingkan dgn ilmu2 yg telah ko turunkan kat aku nie,TQ Tham..ade Rezeki,kite bukak company sendiri Tham,insyallah...Aminnn..=P

No comments:

Post a Comment