Aku suka,rezeki aku,kuasa Tuhan



OK...hari ni macam2 jadi,tapi sume bnde yg buat aku pasieh la kan,,

yg pertama,di tempt keje ade je org x puas hati dgn aku,tau la die orang lama..xpayah nak belagak sangat nak tinggi-tinggi suara dekat aku macam aku tak pandai buat  kerja pulak dah,orang lain pekergja lama jugak,mesra je diowg dgn aku,bos pun ok..lu hah pulak mat xpuas hati dengan aku apehal..haduh

lagi satu,ade si polan sekor ni perangai lagi cam lahanat..keje benda sikit pun xboleh buat,bak kate die aku nie runner sane sini,,hah pale opah dia jwb macam tu,dapat sekali maki dgn aku,x bertegur sampai balik dengan aku..padan muka ko,buat taik lagi....

nak balik dpt wit anak bos kasi..wooo,best woo,dpt wit free nie,,dpt dgn anak bos yg lawa pulak tu..adui,kalaw dpt kawen dgn die,,hahahaha...budak2 yang tak berguna aku tendang kluar dari coperation aku....

HUJAN...
x henti-henti lagi dekat JOHOR nie,,,aduh..risau aku...da ade da kes mati sebab banjir minggu nie,,harap2 reda la cepat...tapi nak wat macam mane,,ujian Tuhan sume nie..so sabar jela..

ape-ape pun jangan buat aku paiseh..
kedua..tq anak Bos...Kak Anne..esok belanje la duit lagi dekat aku,,leh untuk duit rokok,makan,fuel..hoho..
lagi satu....YA ALLAH..ko ringan kan la hujan ini kepada kami...AMINNN....

haha,,ape-ape pun Izwan,,hiduplah dikau penuh Happy Sampai Mati

1 comment: